Σάντουιτς με Philadelphia Χωρίς Λακτόζη και φρέσκο ραπανάκι
No Video
  • ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ 10 '
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 10 '
5

Υλικά

  • 5 φέτα μαύρο ψωμί
  • 150 γρ Philadelphia Χωρίς Λακτόζη
  • 10 μεσαίου μεγέθους Ραπανάκια
  • 5 κλωναράκια σχοινόπρασο ψιλοκομμένο

Οδηγίες

  • Αλείφετε το Philadelphia στις φέτες ψωμιού.
  • Καθαρίζετε και κόβετε σε λεπτές φέτες τα ραπανάκια.
  • Απλώνετε τα ραπανάκια και το ψιλοκομμένο σχοινόπρασο στις φέτες ψωμιού και σερβίρετε.

TipsTip

ΔΙΑΘΡΕΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Διατροφικά Στοιχεία Ανά μερίδα
Ενέργεια 745,4 kj
Ενέργεια 178,0 kcal
Λιπαρά 9,0 g
Υδατάνθρακες 20,0 g
Πρωτεΐνες 4,0 g
Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των “Cookies” για να διευκολύνουμε την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας. Για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες για τα “Cookies” ή να πληροφορηθείτε με ποιο τρόπο μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε τα “Cookies”, σας καλούμε να διαβάσετε την «Πολιτική για τα Cookies». Πατώντας «Αποδέχομαι» αποδέχεστε την «Πολιτική για τα Cookies» της παρούσας ιστοσελίδας και συναινείτε στην αντίστοιχη επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.