Ψωμί ολικής άλεσης με Philadelphia Active, αβοκάντο και καπνιστό σολομό
No Video
  • ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ 10 '
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 10 '
4

Υλικά

  • 4 φέτες ψωμί ολικής άλεσης
  • 80 γρ Philadelphia Active
  • 4 φέτες καπνιστού σολομού (περίπου 120 γρ)
  • 0.5 αβοκάντο (περίπου 125 γρ)
  • Μαύρο πιπέρι τριμμένο
  • Φρέσκος άνηθος

Οδηγίες

  • Απλώνετε μία γενναία στρώση Philadelphia Active πάνω στις 4 φέτες ψωμιού ολικής άλεσης και τρίβετε το μαύρο πιπέρι από πάνω.
  • Τοποθετείτε πάνω τις φέτες καπνιστού σολομού και το μισό αβοκάντο κομμένο σε φέτες και γαρνίρετε με λίγο άνηθο και σερβίρετε.

TipsTip

ΔΙΑΘΡΕΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Διατροφικά Στοιχεία Ανά μερίδα
Ενέργεια 995,0 kj
Ενέργεια 237,5 kcal
Λιπαρά 8,4 g
Υδατάνθρακες 28,4 g
Πρωτεΐνες 10,6 g
Εδώδιμες ίνες 2,1 g
Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των “Cookies” για να διευκολύνουμε την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας. Για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες για τα “Cookies” ή να πληροφορηθείτε με ποιο τρόπο μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε τα “Cookies”, σας καλούμε να διαβάσετε την «Πολιτική για τα Cookies». Πατώντας «Αποδέχομαι» αποδέχεστε την «Πολιτική για τα Cookies» της παρούσας ιστοσελίδας και συναινείτε στην αντίστοιχη επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.