Κρουασάν με Philadelphia, σαλάμι αέρος, λιαστές τομάτες και ρόκα
No Video
  • ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ 10 '
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 26 '
4

Υλικά

  • 1 φύλλο σφολιάτας
  • 12 φέτες σαλάμι αέρος
  • 8 λιαστές τομάτες πολύ ψιλοκομμένες
  • 150 γρ baby ρόκα
  • 200 γρ Philadelphia
  • Αλάτι
  • Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Οδηγίες

  • Σε έναν ελαφρώς αλευρωμένο πάγκο απλώνετε το φύλλο σφολιάτας και το ανοίγετε λίγο παραπάνω από όλες τις πλευρές με την βοήθεια ενός πλάστη.
  • Κόβετε από το φύλλο σφολιάτας 4 μεγάλα κομμάτια σε σχήμα τριγώνου.
  • Τυλίγετε το τρίγωνο από την κάτω μεριά ( βάση του τριγώνου) προς τα πάνω σαν ρολάκι έτσι ώστε να πάρει το σχήμα κρουασάν.
  • Του δίνετε ένα ημικυκλικό σχήμα και το τοποθετείτε σε ένα ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί.
  • Τοποθετείτε το ταψί σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° για 16-18 λεπτά μέχρι να πάρει ένα ωραίο χρώμα η σφολιάτα και να φουσκώσει.
  • Όταν τα κρουασάν είναι έτοιμα, τα αποσύρετε από τον φούρνο και τα αφήνετε να κρυώσουν πριν τα κόψετε.
  • Σε ένα ξύλο κοπής, με ένα κοφτερό μαχαίρι, ψιλοκόβετε τις λιαστές τομάτες σε μικρά κομμάτια.
  • Με ένα πριονωτό μαχαίρι κόβετε τα κρουασάν στην μέση κατά μήκος και τα ανοίγετε ελαφρώς.
  • Αλείφετε με ένα μαχαίρι το Philadelphia, στρώνετε 2-3 φέτες από το σαλάμι αέρος, προσθέτετε τις ψιλοκομμένες λιαστές τομάτες και τελειώνετε με μερικά φυλλαράκια ρόκας.

TipsTip

  • Μπορείτε να εκτελέσετε την ίδια συνταγή και με έτοιμα κρουασάν.
  • Αντί για λιαστές τομάτες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 1 φρέσκια κομμένη σε 8 φέτες.

ΔΙΑΘΡΕΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Διατροφικά Στοιχεία Ανά μερίδα
Ενέργεια 2625,8 kj
Ενέργεια 627,0 kcal
Λιπαρά 49,0 g
Υδατάνθρακες 31,0 g
Πρωτεΐνες 15,0 g
εκ των οποίων κορεσμένα 3,0 g
Νάτριο 6,4 g
Εδώδιμες ίνες 2,0 g
εκ των οποίων σάκχαρα 2,0 g