Μούσλι με φρούτα σε στρώσεις
No Video
  • ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ 10 '
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 10 '
6

Υλικά

  • 180 γρ PHILADELPHIA Light, σε θερμοκρασία δωματίου
  • 150 γρ γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • 150 γρ μαλακά φρούτα (όπως δαμάσκηνα, φράουλες, σμέουρα, ακτινίδια, κα.)
  • 125 γρ μούσλι

Οδηγίες

  • Αναμείξτε το Philadelphia Light μαζί με το γιαούρτι.
  • Μέσα σε ξεχωριστά ποτήρια βάλτε σε στρώσεις τα φρούτα της επιλογής σας (κρατώντας κάποια για διακόσμηση), το μούσλι και το μείγμα από Philadelphia και γιαούρτι που φτιάξατε.
  • Διακοσμείστε την κορυφή με τα υπόλοιπα φρούτα και σερβίρετε.  

TipsTip

ΔΙΑΘΡΕΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Διατροφικά Στοιχεία Ανά μερίδα
Ενέργεια 703,5 kj
Ενέργεια 168,0 kcal
Λιπαρά 8,7 g
Υδατάνθρακες 18,0 g
Πρωτεΐνες 7,2 g
Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των “Cookies” για να διευκολύνουμε την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας. Για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες για τα “Cookies” ή να πληροφορηθείτε με ποιο τρόπο μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε τα “Cookies”, σας καλούμε να διαβάσετε την «Πολιτική για τα Cookies». Πατώντας «Αποδέχομαι» αποδέχεστε την «Πολιτική για τα Cookies» της παρούσας ιστοσελίδας και συναινείτε στην αντίστοιχη επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.