Σολομός με κρούστα Σκόρδου και Χορταρικών
No Video
  • ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ 35 '
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 35 '
4

Υλικά

  • 50 γρ λευκό ψωμί σε φέτες
  • τρίμμα από 1 λεμόνι
  • 4 φιλέτα σολομού
  • 100 γρ PHILADELPHIA με Σκόρδο και Χορταρικά
  • 600 γρ πατάτες
  • 200 γρ σαλάτα πράσινη

Οδηγίες

  • Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180° C βαθμούς.
  • Τοποθετείτε το ψωμί σε ένα μίξερ και πολτοποιείτε μέχρι να γίνει τρίμα. Στη συνέχεια, προσθέτετε στο μείγμα το τρίμμα λεμονιού.
  • Τοποθετείτε το σολομό σε ένα ελαφρώς λαδωμένο ταψί και απλώνετε μια χοντρή στρώση PHILADELPHIA. Προσθέτετε το τριμμένο ψωμί, πιέζοντας το ελαφρά μέσα στο PHILADELPHIA. Ψήνετε στο φούρνο για 20-25 λεπτά.
  • Βράζετε τις πατάτες έως ότου μαλακώσουν και σερβίρετε με το σολομό και τη σαλάτα.

TipsTip

ΔΙΑΘΡΕΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Διατροφικά Στοιχεία Ανά μερίδα
Ενέργεια 1499,3 kj
Ενέργεια 358,0 kcal
Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία των “Cookies” για να διευκολύνουμε την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας. Για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες για τα “Cookies” ή να πληροφορηθείτε με ποιο τρόπο μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε τα “Cookies”, σας καλούμε να διαβάσετε την «Πολιτική για τα Cookies». Πατώντας «Αποδέχομαι» αποδέχεστε την «Πολιτική για τα Cookies» της παρούσας ιστοσελίδας και συναινείτε στην αντίστοιχη επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.